Il festival delle arti nelle lingue minorizzate d’Europa
Suns Europe: AAA cercasi musicisti per la nuova edizione
Per partecipare è necessario compilare il modulo online entro il 30 aprile
UDINE – C’è tempo fino al 30 aprile 2024 per presentare la propria candidatura per Suns Europe: il festival delle arti nelle lingue minorizzate d’Europa organizzato dalla cooperativa Informazione Friulana, editrice di Radio Onde Furlane, col sostegno finanziario della Regione Autonoma Friuli-Venezia Giulia, dell’ARLeF – Agjenzie regjonâl pe lenghe furlane e di altri soggetti pubblici e privati locali e internazionali. Il Festival, che quest’anno compie 10 anni, si svolgerà a Udine e in altre località del Friuli nel mese di ottobre.
MUSICA ORIGINALE- Il bando riguarda in particolare la sezione musicale del festival e si rivolge a gruppi e autori la cui produzione sia effettuata in una delle lingue espressione di comunità linguistiche minoritarie d’Europa come definite dall’articolo 1 della Carta europea per le lingue regionali o minoritarie, dando visibilità alle produzioni ritenute più originali e innovative.
LA SELEZIONE - I candidati dovranno compilare il modulo online disponibile sul sito www.sunseurope.com, come detto, entro il 30 aprile 2024, inviando, contestualmente, tutti i materiali richiesti. La selezione, a insindacabile giudizio degli organizzatori, avverrà entro il 30 maggio 2024, i partecipanti al bando riceveranno una comunicazione via mail.
A UDINE, A OTTOBRE - Gli artisti selezionati saranno invitati a partecipare al festival per suonare dal vivo i propri brani in occasione della serata finale del festival in programma a Udine, a ottobre 2024. L’organizzazione cercherà di dare la possibilità agli artisti di presentare la propria produzione musicale nel corso di ulteriori esibizioni nel corso del festival.
INFO - Per qualsiasi necessità, chiarimento o informazione è possibile scrivere una mail a [email protected]
Il festival des arts intes lenghis minorizadis de Europe
Suns Europe al cîr musiciscj pe edizion gnove
Par partecipâ si à di notâsi sul modul in linie dentri dai 30 di Avrîl
UDIN– Al è timp fint ai 30 di Avrîl dal 2024 par candidâsi par Suns Europe: il festival des arts intes lenghis minorizadis de Europe inmaneât de cooperative Informazione Friulana, editore di Radio Onde Furlane, cu la poie finanziarie de Regjon Autonome Friûl - Vignesie Julie e de ARLeF – Agjenzie Regjonâl pe Lenghe Furlane, e cu la colaborazion di diviers sogjets publics e privâts, di chenti e internazionâi. Il Festival, che chest an al finìs 10 agns, si davuelzarà a Udin e in altris lûcs dal Friûl vie pal mês di Otubar.
MUSICHE INOVATIVE - Il bant al è centrât su la sezion musicâl de manifestazion e si indrece a grups e musiciscj che la lôr produzion artistiche e je fate intune des lenghis espression des comunitâts minorizadis de Europe, daûr de definizion che si cjate intal articul 1 de Cjarte europeane des lenghis regjonâls o minoritariis. Il festival al à chê di dâi evidence aes propuestis calcoladis lis plui origjinâls e inovativis.
LA SELEZION – Par candidâsi, dentri dai 30 di Avrîl dal 2024, i artiscj a àn di compilâ il modul che al è te sezion di pueste dal sît www.sunseurope.com compagnantlu cui materiâi domandâts. La selezion e sarà fate po dai organizadôrs dentri dai 30 di Mai dal 2024 e comunicade a cui che al à partecipât par pueste eletroniche.
A UDIN, IN OTUBAR - I artiscj selezionâts a saran invidâts a partecipâ al festival par sunâ dal vîf lis lôr cjançons intant de serade finâl dal festival che si davuelzarà vie pal mês di Otubar dal 2024 a Udin. Dut câs la organizazion e cirarà di dâi ai artiscj la pussibilitât di presentâ la lôr produzion musicâl ancje in altris moments de manifestazion.
INFORMAZIONS - Par sclariments, informazions o altri, si pues scrivi a [email protected]
PressCuberli